26 mars 2018

Varför alla dessa SYMBOLER?









Varför har SD-sympatisörer markerat sin profilbild med SD-symbolen? Är ni stolta över den? Är ni stolta över vår flagga som ni och fotbollshuliganer har "smutsat ner" till den grad att jag har svårt att inte associera den till något dåligt - när jag inte tänker efter.

Jag har svårt att inte bilda mig förutfattade meningar när jag ser den. Skulle säga att det inte är till er fördel vid en dialog på Facebook. Det skulle också göra det lätt för Facebook att ta bort de konton som tillhör SD-sympatisörer om Expressen får som de vill!

Tur är det att ni bara talar / skriver om invandrings frågor, hur eländigt det är i Sverige... och att ni snart ska flytta till den fria Republiken Ungern som Für... hosthosthost Erik Almqvist flyttade till. Jag trodde det var "huvud på de grabben - men att han inte förstår att han är ekonomisk flykting nu - det han verkligen inte gillar. Gör det lite roligare.

Ni måste vara smartare än så - annars finns inget hopp och ni är redan så deprimerade, och ledsna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar