30 mars 2018

Ta tillvara på MATEN!



Jag är noga med att ta tillvara på maten - har planerat Påsken i en vecka för att göra av med det som finns där och frysa in det jag inte kommer att äta upp! Jag äter ganska ofta ute och försöker påverka dessa aktörer så gott som de går - och det går framåt!


Har märkt att COOP har blivit duktigare och duktigare genom åren! ICA får allt "lägga på ett kol". Initiativ som www.whywaste.se är något jag ser fram emot att det utvecklas. Jag har hört att Korea är duktiga på "delningsekonomin" - hur kommer det sig?

Inom Rotary Fryshuset så har vi ett projekt vi driver med Rotary Riddarfjärden och Rotary Nacka. Vid denna aktivitet så ber vi att kunderna köper 1+, en extra - för att kunna ge dem vidare till kvinnojouren i Nacka. De som vi ber om finns på Kvinnojourens lista som vi har fått av dem!

VI TRÄFFAS I NACKA UNDER VÅREN - KÖP EN EXTRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar