28 mars 2013

Tänk vad en kaffe kan göra!

Jag hängde med en vän ner till Telia butiken på Kungsgatan för att jag har problem med mitt Mobilainternet. Med 10 GB klarar jag mig ca de 10:onde varje månad. Men nu hade de kommit på att mer än så ska man inte kunna köpa?

Men de bjöd på en kopp kaffe och säljaren Mario - var riktigt duktig. Mitt problem med min IPhone 4 är att batterierna räcker till lunch. Nu har jag insett att över 70% av mina vänner har IPhone och många av dem har batteriproblem.

Detta har jag vid ett flertal tillfälle tagit upp med Apple via telefon, men också på denna blogg. Tystnaden har varit talande och jag ringde de en sista gång i dag. Men de har inte kommit tillbaka...

Så nu så blir det troligen Samsung Galaxy S3 4G. Samsung kan tacka Mario, som med sin professionalitet visade god kundservice och möjligheten att kontakta honom, genom att ge mig sitt visitkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar