21 april 2018

Vissa dagar är MER positiva än andra!



I går så kom jag fram till Växjö - där allt hände på en gång!
Östers damer vann över Djurgården, Växjö Lakers vann över Skellefteå - i kväll kan vi vara svenska mästare!

Tro det eller ej - men killen till vänster heter också PETER PETTERSSON, men det vet jag inte när denna bild tas!
Var på BOMÄSSA och TRÄDGÅRDSMÄSSA!
OBS! Du kan gå på den även i dag!

Helt fantastisk dag som började uppe i Stockholm med en resa till Växjö!

SEDAN Trädgårdsmässan och Bomässan i Tipshallen - vill säga att jag är imponerad av:
*   Vad de ställer ut
*   De trevliga människorna - utställare och besökare
*De idéer jag fått!

Detta kan vara en ny bra affärsidé!

Hon på TV! Vad heter hon nu?
Han som säljer hus !


Under dagen kommer jag att blogga om:
- De människor jag mötte under lördagen den 20 april 2018.

Har gick det undan!

















NI HAR CHANSEN - TRÄDGÅRDSMÄSSAN OCH BOMÖSSAN (ingen felstavning, se på mitt huvud) - ÄR HELA HELGEN!
Den kostar en så där 55.000 SEK.
Kan det vara något?
Testade Artificiell Intelligens när det gäller lägenhetsvisningar
med HSB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar