2 april 2018

Vad som intresserar, gör mig nyfiken och ger mig energi!








Något av det som får mig att läsa några timmar till:

Utsläpp av växthusgaser från inrikes transporter från Naturvårdsverket




AI, människan och det digitala.

Entreprenörskapsforum -veksamhetsberättelse

Statens stöd till trossamfund i ett mångreligiösa Sverige från Regeringskansliet

Storyspot - Now it is up to you to tell the story. En ny spännande App från Cambridge Analytica.

Minska matsvinnet i er butik från WhyWaste

"What can the world learn from Växjö" från The Gardian

IF Metall

NIR

När internet är som bäst, men det gäller att vara källkritisk. Annars får jag mycket information från att sitta och lyssna där jag befinner mig. SVTPlay, SR, DN, SVD, SMP, DI, samt böcker jag springer på! TEDx är också bra tillsammans med tankesmedjor som Fores, ABF, Katalys, Arena, Palme Centret, Timbro Organisationer som Svenskt Näringsliv, UF, LO, TCO.
Tekniska Museet, Vasa museet, Smålandsmuseum, Skansen, Nobel museet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar