18 april 2018

I frysen finns värmen!


Första gången jag var på Fryshuset var 2005 - det var på Rotarys 100 års jubileum! Då fick jag vara med när Kungen för första gången åkte tunnelbana! HMK hade inte visitkort så det fick allt duga med hans Adjutants kort!

Några år senare år senare så var jag med fryshuset på ett 4-generationers möte i Rättvik - inte långt från Tällberg i Dalarna.

 Sedan har jag haft förmånen att vara i dröm-tydar grupper.

Jag har deltagit i Forum för Eldsjälar! - Ett arrangemang som jag gillar väldigt mycket!

Jag har suttit med i en företagare jury för UF studenter! Hoppas att Fryshusets gymnasium kommer att ha deltagande företag.

Nu har jag tagit steget till att gå med i Rotary Fryshuset- en otrolig klubb med nära samarbete med Fryshuset!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar