7 april 2018

Spännande möten!


Pokemon har kommit till Växjö.
Området utanför kommunhuset fylldes!
På grannbesök!
Jag träffar många intressanta människor - varje dag. Det är upp till mig att ta kontakten! ... detta sker på Facebook, LinkedIN men ofta också i den vanliga världen. I går träffade  jag Erik, som har utbildat sig till sjuksköterska på Linneuniversitetet och nu arbetar på Blodcentralen på Hötorget.

Det visar sig att han inte har gått med i Alumn-föreningen och han inte riktigt vet var det är. Jag får hans uppgifter och ska återkomma till honom. Dessa spontana möten sätter en liten guldkant på tillvaron.

Något vegetariskt!
Nu ringer jag några vänner som jag vet skulle vara intresserade att träffa den Syd Koreanska delegationen. MEN ingen svarar för tillfället. Så jag ringer Holkas, som ska till Västerås i dag för att kolla på El-bilar. Det skulle vara fantastiskt roligt att välja med dit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar