26 april 2018

Vem kämpar för dig - vem kämpar du för?

Det är DIN riksdag - där sitter 45 från SD
6 av dem är vilda - och du betalar deras
LÖN! Känns det bar? 
När inte boken räcker till!

Väljer att var positiv



El-cykel för dig




Tro att vi blir mer kreativa
i ett mer Multikulturelt samhälle!

SD vill inte ta en kopp kaffe
med mig - det vill inte
ha någon kontakt med sina
väljare. De vill HA DIN RÖST!


Direktdemokrati
De heter - Linnea, Iris, Vera, Sigrid och Maja - de är mina brorsdöttrar!

Någon berättade för mig om denna dikt i går , som för mig säger allt:
Man vet inte vad som lurar
under ytan!
”Först kom de för att hämta judarna, 
men jag höjde inte min röst
för jag var inte jude.
Sedan kom de för att hämta kommunisterna
men jag höjde inte min röst
för jag var inte kommunist.
Sedan kom de för att hämta socialdemokraterna
men jag höjde inte min röst
för jag var inte socialdemokrat.
One Planet One World
Sedan kom de för att hämta fackföreningsfolket
men jag höjde inte min röst
för jag tillhörde inte någon fackförening.
Sedan kom de för att hämta mig
FRYSHUSET är en av de mest utvecklande
platserna i Stockholm.
och då fanns det ingen kvar
som kunde tala för mig.”
VI SKA FIXA VÅRA UTMANINGAR TILLSAMMANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar