14 april 2018

Livet börjar som en bok med tomma blad ...

Vilka är de gröna stora säckarna?
YES - we can!
Stockholm växer - och vi kan göra något fantastiskt
tillsammans!
Hppet är det sista som lämnar mig -
det finns alla möjligheter att påverka!
Du är i mitt nätverk - Grattis och VÄLKOMMEN!
Jag har funderat mycket på att skriva böcker - och jag har skrivit böcker! Tror många! I natt kom jag på det. I denna blogg - har jag skrivit en bok - det har tagit mig 10 år att förstå det, men jag kan tycka att den är riktigt bra! En bok jag själv skulle ha läst! ... och kan jag skriva en bok med mina förutsättningar så kan alla skriva en bok! Tänk om min "hjälplärare" Licie hade vetat det! Jag tror att hon hade varit stolt! Jag vet att min mamma och morfar hade varit stolta!

Det gäller att lyssna på alla -
även Allah!
Jag håller just på med ett bokprojekt, som går under arbetsnamnet G - smeknamnet på den fantastiska fotograf som jag håller på att samarbeta med! Den kommer att handla om Växjö - den fantastiska stad som har lagt grunden till de personer som jag och G har blivit! VAD ska den heta Pimpim på G!

Många säger att himmelen är taket - och det är vår det på ett sätt - vid fel tid och fel plats!

Gräset är alltid grönare på andra sidan!
I bland blir det inte som vi har tänkt det!
Ibland - ganska ofta gäller det att lyssna på andra!
Tänk att få möjligheten att vara med och påverka! Att kunna ge människor möjlighet att ge så många som möjligt att bli det bästa av sig själva! Jag tycket att Socialdemokraternas "Alla ska med" är helt fantastiskt! Om vi verkligen menar vad vi säger!


Ibland ska man inte ta allt bokstavligt!
Alla har vi varit SMÅ!
Men allt blir inte alltid som vi har tänkt oss - i bland får vi göra som Konungen och vända blad - jag tycker att alla ska få en dra chans.  Det handlar inte om mig - det handlar om dig! Allt är en bok - livets bok! Allt kan bli en blogg - bara det får sin egen vinkel!
TEAM UP!

Livet är allt förtjusande - livet är där vi är - där det händer! Du är i händelsernas centrum!

Något jag vet är att jag inte kan vara på två platser samtidigt och att jag inte gillar att göra folk besvikna - ska jag ge dig de har!
Du är det du känner och dem har du mycket att
lära dig av - jag lovar!


Jag är bokad på ett seminarier i dag om kreativitet! Det kommer att vara ett fantastiskt arrangemang! Jag vet det för en av mina bästa vänner Nina Norrgård har givit mig möjligheten att vara med på detta arrangemang!


Vad kräver jag då av dig? Inte mycket - jag vill att du går dit och är dig själv! Inget svårt alltså - sen vill jag att du tar lite bilder och skriver ner det viktigaste! Jag vill att du ska vara ett flitigt litet bi inte bara en fluga på väggen!

Jag vill att du ska ha ut något av att läsa min blogg! Jag vill inte att du ska betala något utan att veta vad det var! Det du kan göra är att stödja mig genom att ge mig kampanjbidrag genom att swisha en 10:a till 0706446224.

Hur få du möjligheten att ta dela av detta? RING 070644 6224! Det kostar dig din tid! Det kommer att vara mellan 12.00 till 16.00 på SEBs kontor på Stureplan i Stockholm! Jag önskade att jag skulle kunna vara med . så är inte fallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar