4 april 2018

En bild säger mer än 1000 ord!

En härlig kväll under Almedalen! 


Rör inte mitt bibliotek!

Rotary International är en mycket intressant
organisation som finns i över 100 länder.
Samarbete finns med World Children Prize, som lyckats
utbilda barn att utbilda barn i barnkonventionen. Fler än
40 miljoner barn har hittills utbildats på 70.000 skolor.
Rotary hjälper till att sprida det i världen. 

En trädklättrare!

En socker bagare på Skansen.
Järnhandeln på Skansen.

Inte bra att tala i mobiltelefonen utan handsfree!

Filmning utanför fotbollsplanen på Europahuset  på
Regeringsgatan i Stockholm.

Bra av Swedbank att ge arena-namnet till Friends.

Fikapaus är jag inte alls främmande för! Ring bara 0706446224.

Högtflygande planer!

Inte bara barn!

I Love Småland och stockholm!

Nu gäller det att säga JA på rätt ställe!

Jag har en plan - började med Idébok 2006!

Olikheter är inget att vara rädd för!

Snart är våren här!

Gäller att inte nedsegla!

Få man ta hunden med sig på tåget... Det vore snällt
han har varit en riktig vän.

Sluta inte med visitkort - jag vill ha ett! av dig också!

En och annan prinsess-bakelse har jag allt ätit -
om någon trodde något annat!

Inte bara förarlösa bussar utan också flygande lastbilar från ASG.

Linnéuniversitetet ett universitet med möjligheter!

På IKEA har jag lärt mig en hel del!
Många hjärtan små!

Mr Bean has left the sofa!

En sill till - något av det bästa jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar