23 april 2018

Det hänger inte ihop - vad har samerna gjort?

Äta på Kafe Delux!
Att trolla har för mig en sport!
Sverigedemokrater har en tendens att beskylla mångkulturen för allt ont idag, och mu är det min tur att visa vad som vi är duktiga på! Bloomberg är allt r en aktningsvärd källa!
Myresjöhus arena
Bak änden på AUDI

USA skapades av invandrare - priset fick deras ursprungsbefolkning betala! Våra samer har jag aldrig hörts försvaras av SD?
Äppelkungarna

Most innovative economies:
1.   South Korea
2.   Sweden
3.   Singapore
4.   Germany
5.   Switzerland
6.   Japan
7.   Finland
8.   Denmark
9.   France
Kolla in detta ljus - det är ljuset i mörkt!
10.  Israel
11.  USA
12.  Austria
13.  Ireland
14.  Beligium
15.  Norway
16.  Netherland
17.  UK
18.  Australia

10 of 18 EU countries. 12 of 18 European.
Kolla in Alnarps Cleanwater

R and D intensity (2)
Manufacturing Value-added (11)
Productivity (5)
High-Tech Density (7)
Tertiary Efficiency (18)
Researcher concentration (5)
Patent Activity (8)

Med dessa siffror visas att vi gör bra i Sverige! Med den historia vi har! Så hur det kommer gå det får vi allt se. 

Jag vet att South Korea är mycket imponerad av våran skola. De Syd Koreanska studenterna som jag träffade gjorde mig uppmärksam om detta. Fryshuset hade 400 rektorer, som besökte dem 2017.

Hur förklarar SD det?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar