28 april 2018

Väck aktivisten inom dig!

Justa gamla valaffischer från Centerpartiet!






 För undrad över att jag finner denna mängd av plastpåsar vid denna papperskorg. Nar jag tittar närmare på påsarna så kommer de från  "Håll Sverige Rent".

Självklart så lade jag dem i papperskorgen.





Socialdemokraterna är duktiga
på att göra slogans!

Nu har de duktiga moderna
tecknare också.



När jag talade med en dam i 65 års åldern visade sig att hon skulle rösta blankt i årets val den 9 september. Jag betonade att hon skulle fundera ett tag till på detta. Vad innebär en blank röst? "Röstar du blankt, det vill säga lämnar valsedeln tom, räknas valsedeln som ogiltig och påverkar inte mandatfördelningen mellan partierna. Valmyndigheten och länsstyrelserna redovisar vid den slutliga sammanräkningen hur många som röstat blankt."




Joe Yankton från
Standing Rocks
var på ABF och föreläst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar