9 april 2018

Jag har aldrig fel!




Jo - det får jag allt erkänna att jag har i bland. I bland så sitter man i "rävsaxen" och har svårt att backa. Men i dag har man ju vännen google och väninnan wikipedia som kan avgöra "fighterna". Nästan utan att någon ska behöva tappa ansiktet.

En kompis har jag ofta långa och ibland ingående diskussioner med. I bland kan det vara svårt att backa och han är envis han också - så ibland tar vi hjälp av internet. Ett tag slog vi vad med varandra - det gick så bra att vi slutade med det :)

Jag tänker på fem personer som jag ALDRIG har erkänt att de har fel - de är alla män eller i alla fall pojkar, de flesta är politiker. De jag tänker på är Jimmie Åkesson, Carl Bildt, Göran Persson,  Björn Ranelid och Donald Trump!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar