24 april 2018

Café SD - nu har ni arenan !

Svenska hjältar
Åka bräda
S
Nu i dag så åker jag tåg - alla tiders med SJ. Vi startar med 22 minuters försening, men det gäller att börja lite tunt för att sluta tungt! 
Sveriges snyggaste busskur!
Råmaterial till bräder

Jag träffar många trevliga människor när jag är ute och reser! En kille från IKEA som arbetar på deras IT-avdelning, en kille från Linnéuniversitetet, som arbetar på deras förvaltningsavdelning. En kille som har varit i Tokyo, Japan på en nöjes tripp. Tror att mini-bins kommer att funka mycket bra efter att haft samtal med några rökare! De gillar produkten. 
Klackarna i taket - så klart!

Jag hade förmånen att träffa några kvinnor från Unionen, som tyckte att jag skulle börja med politisk stand up! Ingen dum idé nu när jag får tid till eftertanke! Intressant att få lära känna sitt fack bättre - tror mer och mer att de har en viktig roll att verka i det demokratiska och politiska samtalet!
En Centerhjälte!
Green is beautiful

Nu kör vi gång med vårt SD café - med Café SD. Då vi samtalet om demokrati med SD. Mattias Karlsson verkar ju vara en riktig tuffing, som folk är rädda för! hur nu folk kan vara rädd för en smålänning?

Det handlar om att förstå vad det är som har gått fel i Sverige!

Nu hade jag tur att två toaletter var sönder på tåget - så att de bjöd på kaffe! I bland är det tur att vara mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar