15 februari 2013

Det går upp och ner och upp !



Morgon började strålande med ett affärsmöte ute på Villa Källhagen och när jag lämnade och gick ut på Gärdet så träffar jag en gammal vän som jag fick möjlighet att tala med igen. Borta vid Filmhuset, Naturvårdsverket och SIDA ligger också Tysk-svenska handelskammaren, som jag hade en del att göra med när jag arbetade för BASF. Nu hade jag förmånen att återuppta bekantskapen, uppdatera mig och få en del matnyttigt material.





I dag så ställde jag allt till det lite för mig själv och tyvärr så drabbade det inte bara mig - men jag får lära mig något av det och bli bättre. 

Sedan blev jag, som jag själv känner det krängt och fick en ursäkt. Men att förlåta på riktigt när man blir krängt är inte så lätt. Jag har en oförmåga att glömma sådant och det sparas länge, länge, länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar