27 februari 2013

Nu ringer jag Apple!!!

Ni som följer mig här vet att ett av mina största problem är min dåliga kapacitet för batterierna till min IPhone! I går var det ingen bra dag. Men möte klockan 08.00 inne i stan - var batterierna slut innan kl 10.00.  Fullt laddad när jag går hemifrån 06.30.

Detta medförde att jag fick besöka Scandic Malmen och ladda batterierna.

... sedan var det laddning på Grand hotell under rotarylunchen.

... sedan fick jag ladda när jag satt på Matrix vid Hötorget.

- Nu har jag sänkt ljusstyrkan.
- Har inte GPS och Wifi - på
- Har få appar öppna.

... men ändå händer detta.

Detta tillsammans med att få offentliga miljöer, som tågstationer, SL-tåg, konferenslokaler saknar uttag - gör att detta problem blir större.

Jag vet att jag inte är ensam - men frågan är vad Apple gör åt problemet. Det har gått så långt att jag till och med tänkt Samsung! - Trist för jag är nöjd med min IPhone när den funkar!



2 kommentarer:

  1. Har du iPhone 4s och operatören 3?
    Hade samma problem - fick byta min telefon 2 gånger före den är ganska ok. Laddar bara en gång mitt på dagen för att den ska hålla.
    Nästa gång blir det Telia och Samsung. Sorry Apple men ni håller på att bli omsprungna. Eller är det bara 3 som suger då de inte har GSM eller Edge som backar upp deras 3 nät.

    SvaraRadera