1 februari 2013

En dag full av inspiration!

Att få möjligheten att se så många böcker
inom områden jag själv är intresserade av

En tuff bakgrund kan användas för att ge
andra möjligheter att få chanser man själv inte fått. 
Magasin är en stor inspirationskälla - särskilt inom
områden där jag själv inte har så mycket kunskap.
Där kan det vara en möjlighet att finna nya infallsvinklar.


Denna lunchmacka var en av de godaste
jag har smakat - kanske för denna text, som fanns
att läsa på sidan av förpackningen.

På pendeln kan jag ladda min mobil -
hoppas att SL snart ska komma till
insikten att det skulle kunna vara bra
att kunna göra på stationerna också?

Inga barn sittande där! Vad hade de sagt
om jag hade hoppat upp och satt mig där?

Bistro Garden i Sollentuna Centrum har
fantastisk mat - denna gång Wallenbergare.

Rutorna går aldrig ur! Behoven av vägg kontakter blir bara
större och större - tänk om fastighetsägare av gallerior och SL
kunde tänka på detta och lösa problemet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar