11 februari 2013

Det som inte finns på internet - är inte sant?!

Ibland får jag den känslan...

I dag när jag var nere i Växjö och går längs med Påskvägen så kommer det två Buss 1 med 100 meters mellanrum - den turtätheten känns liksom inte sann - eftersom min IPhone - var urladdad och jag inte har någon bild att visa på detta!

I Stockholm så har vi haft kaos med de nya SMS-biljetterna och med Arriva-bussar som inte har kommit. En vän till mig som jobbar många sena kvällar var med om att hon stod och väntade efter bussen i 20% av sina hemresor. Då talar vi om sent på kvällen och 20 - 20 minuters trafik.

En kolega till henne blev uppmanad av chauffören att stiga av på en helt o känd hållplats - för att chauffören slutade sitt pass. Detta måste vara världens sämsta kundservice . att resenärerna under pågående resa måste lämna bussen när den äntligen kommer.

En kollektivtrafik - för resenärerna vore ett önskemål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar