12 februari 2013

Hjältar, uppkopplad och kunskap!

På Akademibokhandeln i Växjö hade de
boken "Framtidens utmaningar - Det nya Sverige"
- men det var allt svårare att finna den i systemet.
I kväll när jag åkte med SJ upp till Stockholm
var det denna bok som gjorde att jag började tala
med personen jämte mig  - ett samtal som höll på
i dryga tre timmar.
Så här på kvällskvisten så är folk sociala eller sover på tågen!

Trevliga människor finns av en högre koncentration på resande fot eller på bibliotek.

Första gången jag var på Växjö Lakers kansli var i dag och fick en dragning om "Den flygande smålänningen", som jag verkligen hoppas blir en succé!
Nu gäller det att näta Växjö Lakers!
Vissa är mer uppkopplade än andra!


Här snackar vi packning!
Några av våra hjältar, som gör tunnelbanan
vacker!
Ute hos oss i Stureby har ännu inte hjältarna
hunnit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar